?

Log in

My Miracle Drug [entries|archive|friends|userinfo]
shahs_story

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

"If you want me....Come get me." [Sep. 4th, 2006|04:13 pm]
shahs_story
[Current Location |the swamp...]
[mood |creative]
[music |the sound of Law and Order]

Yeah so I went to Boston today with my aunt...Pretty much ate ALOT.

We went to a bar called Zuma. Got a drink and Nachos!! Mmmm they were so good!! Then we went to all the little shops. Celtic shop was my fav but didint really get anything cause i was low on cash flow. Got the best Gelato there is out there. Oh my it was good. then we watched this guy perform...he juggled and stuff he was pretty good.
We tried to go to the Greek festival but it end last night at midnight. :-(

Went crazy shopping on Sat in Kittery. Got alot of shit in Banana Republic as well as Rue 21. Yay.

Went to the movies yesterday and saw little miss sunshine. So good hard to explain. Its like if you try to explain it it sounds stupid. Almost like Blue Man Group. But I liked it alot.

So i got a new tv for my room as well. It has a dvd player built into it too.

Tomorrow i'm getting up early and going down to Partridge Tree I might be too late :-( and then to textures hopefully for a haircut. Also i want to see if Dawn and Stef cx=an come over for alittle practice tomorrow. we need it for Thursday and Friday.

Ah i am not ready for school.
link2 comments|post comment

Don't you know we fuck for money... [Aug. 9th, 2006|05:49 pm]
shahs_story
[Current Location |My house!?]
[mood |contentcontent]
[music |Porno Star~Buckcherry]

haha updating....haven't in awhile...

Stole my new user pic from somewhere...i forget. But i love it.


My new favorite song by Buckcherry!

Porno Star
I got this blessed view
Late night working avenue
Never had a chance to love you
Never want to see you cry
Thank god it's quitting time
Fuck me harder kill the lights
Never had a chance to love you
Never want to see you cry
Never had a chance to love you
Hard cock nasty mind
Yeah
Well come on
Chorus:
Take off your clothes and shut the door
Pornagraphic monster on the floor
That's what you like, I'll come some more
Don't you know we fuck for money
I'm a big dick
Mother fucking
Porno star
In my face, on top again
Dead lay lover never wins
Never had a chance to love you
Never want to see you cry
The best fuck you'll ever have
Good job from a working man
Never had a chance to love you
Never want to see you cry
Never had a chance to love you
Hard cock suicide
Yeah
Well come on
Chorus
Do you like that baby?
Chorus
link1 comment|post comment

(no subject) [Apr. 30th, 2006|03:49 pm]
shahs_story
ALL MOMS ARE DOUCHE BAGS!
link1 comment|post comment

When breathing just passes the time... [Feb. 2nd, 2006|03:54 pm]
shahs_story
[mood |crappycrappy]
[music |FallOut Boy]

Monday I skipped first period with Damato and went Dunks. It was awesome. I picked a great day too, we ended up having a sub. I think Mr.McGuillen saw me and when I had his class he just looked at me and smiled. hmmm maybe I was just freaking out. He's been the kind of teacher lately that I loved! and then he does some assy thing like taking someones cellphone FOR VIBRATING! yeah ok if it rings I would be pissed too. Like don't interupt me when I'm teaching but its just becaue all of the kids sitting around her had to giggle and stare at her purse. Dumb asses <---is that one word?? I feel dumb right now. I should be writing my Socratic and my rerading log which is due tomorrow but I just can't do.
Monday Night I went to the Senior Center and did some of my 40 hours of communtiy service. It was actually fun cause the ladies who were serving food with me were so funny and my aunt was there so it wasn't like hard work or anything. I was the offical photographer for most of the dancing part. Those old people are just so cute!
Tuesday sucked wind.
Wednesday Nicole came over and we walked home and SOMEONE splashed us on Cabot Road. But I'm thinking it might have been someone we knew and they were being assholes? I dunno. But then Shane came along and picked us up. We ended up walking to Dunks and The Wall for Headphones. Oh Boy! That was interesting to say the least.
I finished my second book for Reading For Enjoyment which I'm not really "enjoying" that class. For one thing she makes us do those logs and socratics WHICH ARE NOT ANYTHING TO enjoy! not to mention they're dumb. You think someone who likes to read alot would be more sophisticated and smarter when it comes to shit like this but NO shes just fucking annoying!!
Haha I just stumbled apon this card thing I got from Tatyana. i don't know when I got it but it says on the front with balloons "I Will Miss You" Then on the inside she wrote "Hey Shauna, I'll miss you over the summer. Call me. p.s. Thank you for being a great friend. From Tati."
WOW. That was before she started to talk like dat time I wen there wit u. lik ya!
omg kill me.
Today wasn't that bad. I might be going out with my aunt tonite but I highly doubt it becasue she most likely is busy. And she prob has to go see her "other" family.
We had Chinese food today in Global. But the chinese guy fucked us big time! We order I guess three whit erice things and 3 chicken fingers and only got 1 of both things! and Ms.DAngelo called and asked them if they could give our money back but nooo. the lady was like "no no. you get all your food!" Yeah good one buddy. She ended up adding everything up and guess what?! they fucked up! So Ms. D called back again and was like "Yeah I'm coming down after work to straighten this out." SO those kids could get their money back. and then after that she told us she wasn't going to be in school tomorrow.We all cracked up because we assumed she would get so mad at the chinese people she knew she would end up going to jail or something for whatever she had planned to "Straighten out after work" ha
Well i must get off now becasue I know my family will be calling me soon about this screen name so ah
peace.
link2 comments|post comment

"I don't even care!"~DC [Jan. 22nd, 2006|02:35 pm]
shahs_story
[mood |chipperchipper]
[music |the tv]

Yeah so Friday I went out to breakfast with Shane and Andrea. We went to the Portside Diner and it was sooo good. Got to school at like 9:30 it felt so weird. Had my exam and was out by 11:15. Then went with Steph, Michelle and Damato to Bennigans. OmG! I am in love with their chicken tenders and honey mustard. Then We went to AC Moore and to get Damato a shirt. We ended up having to go back to AC Moore like 3 times before we finished our shirts.
Saturday I went into Boston with Steph,Al,Damato,Evan,Gina,MP,Michelle and michelle's brother, Issac. First we went to King's and waited an hour before we could bowl cause there was a long wait. But it was like those big balls you have to put your fingers into.lmfao. and I can't do that. I have very bad wrists and I can't lift those up so I did the squat method and I won on my team! Gina beat everyone with 109 points I only got 86 but whateverrr. We ended up walking around this mall and Michelle attemted to trip me but her plan back fired and she fell on her face. My gum fell on the floor and MP with her crazy spanish.It was so much fun. Then we went to this like Super Shaws that has elavators! and MP went shopping while we sat in the in the milk and eggs thing and some lady yelled at us. Al got into one of those motorized cart things and blocked the walk way. When we stepped outside the wind was so strong we were blown down the street! ah it was so cool. I have never seeen wind like that before.Michelle and Damato got dropped off at my house and then MP called and asked us if we wanted to get something to eat and then steph called back and we all ended up going to Bennigans AGAIN and got the samething. oh man it was so good. and we all go into a food fight. lmfao. oh man and gunk night is wednesday and its going to be awesome. We have to make 4 more shirts for the Dane Cook show. Oh and we got the tix! yeah so pumped. well I have no idea what I'm doing later but my mom has to work so.I gotta go dry my hair now.
linkpost comment

(no subject) [Aug. 14th, 2005|12:56 pm]
shahs_story
I have pictures from NH but I have more of all of us with the dog swimming but its on myaunts camera and until I get that camera and load teh pics on the computer you will wiat to hear about my vacation.
link2 comments|post comment

Kiss me like you did... [Aug. 5th, 2005|03:31 pm]
shahs_story
[mood |contentcontent]
[music |Fall out Boy]

I found more so...Collapse )

link3 comments|post comment

Start wearing purple baby ;-) [Aug. 5th, 2005|03:14 pm]
shahs_story
[mood |creative]
[music |Warped 2005 CD~ Dropkick Murphy's right now]

PicturesCollapse )

link2 comments|post comment

I can't kill the big ones THEY'RE bigger than the little ones!! [Jul. 30th, 2005|10:07 pm]
shahs_story
[mood |tiredtired]
[music |only sounds of the TV right now...]

Just at my dads watching Stand upp and its like ten and everyone except me and Pj were alseep by 8:30! wtf?? So I put Pj to bed at like 9:30 ish and then I read some of the Harry Potter book and I was trying to finish my laundry.
Comedian on tv~
"Is it PetSMART or PETSmart??... I never know how to make out my checks there!!!"

"They have a dog water purifier! Thats like Elton John thumbing through a dirty magazine. ITS JUST AIN'T RIGHT!"

hahaha I love it

Thats all i gotta go to bed now...so...tired...Ahhhh
link2 comments|post comment

I like it better when it hurts... [Jul. 29th, 2005|11:31 am]
shahs_story
[mood |contentcontent]
[music |RHCP]

Like my new icon?

really bored and have nothing to do so I thought i would post a random entry...K done.
link3 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]